detailpage.leasing.tip.text
Najeté kilometry
62 965 km
Převodovka
Automatická
První registrace
12/2022
Pohonné hmoty
Elektro/Diesel
Výkon
221 kW (300 hp)
Prodejce
Obchodník
Základní údaje
- Typ konstrukce
- Terénní vozidlo/Pick-up
- Typ
- Vozidlo staré jeden rok
- Pohon
- 4x4
- Sedadla
- 8
- Dveře
- 5
- Verze pro trh
- Itálie
- Záruka
- 24 měsíců
Historie vozidla
- Najeté kilometry
- 62 965 km
- První registrace
- 12/2022
- Úplná historie služby
- Ano
- Nekuřácké vozidlo
- Ano
Technické údaje
- Výkon
- 221 kW (300 hp)
- Převodovka
- Automatická
- Zdvihový objem
- 2 996 cm³
- Převodovky
- 8
- Válce
- 6
- Vlastní hmotnost
- 2 711 kg
Spotřeba energie
- Emisní třída
- Euro 6
- Ostatní druhy paliva
- Electricity
Vybavení
- Komfort
- Systém start-stop
- 360° сamera
- Asistent rozjezdu do kopce
- Automatická klimatizace, 4 zones
- Bederní opěrka
- Bezklíčové centrální zamykání
- Dešťový senzor
- Elektr. pomoc při parkování
- Elektricky nastavitelná sedadla
- Elektricky ovládané okno
- Elektricky vyhřívané přední sklo
- Elektrická zrcátka
- Elektrické nastavení sedadla, vzadu
- Elektrické ovládání pátých dveří
- Kožený potah volantu
- Loketní opěrka
- Multifunkční volant
- Navigační systém
- Ochrana proti větru (pro kabriolet)
- Odvětrávání sedadel
- Panoramatická střecha
- Parkovací asistent přední
- Parkovací asistent s kamerou
- Parkovací asistent servořídící
- Parkovací asistent zadní
- Průhledový displej
- Přídavné topení
- Sklopné sedadlo spolujezdce
- Střešní okno
- Tonovane okna
- Vnitřní vybavení v kůži
- Vyhřívaný volant
- Vyhřívání sedadel
- Vyhřívání sedadel na zadní straně
- Vzduchové odpružení
- oddělitelné zadní sedadlo
- světelný senzor
- Zábava/média
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Audio systém
- Bluetooth
- Digitální rádio
- Hands-free zařízení
- Indukční nabíjení pro smartphony
- MP3
- Palubní počítač
- Plně digitální sdružený přístroj
- Rádio
- USB
- Wi-Fi / Wi-Fi hotspot
- Zabudované streamování hudby
- Bezpečí
- ABS
- Adaptivní světlomety
- Adaptivní tempomat
- Airbag spolujezdce
- Airbagy na straně řidiče
- Alarm
- Asistent dálkových světel
- Asistent udržování odstupu
- Automatické tísňové volání eCall
- Boční airbag
- Centrální zamykání
- Elektronická kontrola stability
- Full LED světlomety
- Hlavový airbag
- Hlídání mrtvého úhlu
- Imobilizér
- Isofix
- Kontrola trakce
- Mlhovky
- Neoslňující dálkové světlo
- Nouzový brzdový asistent
- Noční vidění
- Omezovač rychlosti
- Posilovač řízení
- Rozpoznávání dopravních značek
- Senzor tlaku v pneumatikách
- Světla pro denní svícení LED
- Systém sledování únavy řidiče
- Upozornění na vybočení z jízdního pruhu
- Zadní airbag
- Další
- Sportovní odpružení
- Dotykový displej
- Elektronická parkovací brzda
- Hlasové ovládání
- Kola z lehkých slitin (20")
- Oddělení zavazadlového prostoru
- Ostřikovače světel
- Range extender
- Rezervní kolo
- Sportovní sedadla
- Střešní nosič
- Světlo ambiente
- Vak na lyže
- Vnitřní zrcátko automaticky odcloněné
- Zimní balíček
- Částicový filtr
- Řadicí pádla pod volantem
Barva a čalounění
- Barva
- Červená
- Lak karoserie
- Metalíza
- Barva čalounění
- Černá
- Materiál
- Kožený interiér
Popis vozidla
Il design è rimasto quello che ha decretato il successo della nuova Defender. La 130, in particolare, si distingue dalla 110 soltanto per l'andamento della zona posteriore, dove è stato creato lo spazio per la terza fila, adatta anche a passeggeri adulti. Per questo il passo è stato portato a 3.02 metri, raggiungendo una lunghezza totale di 5,36 metri. Il bagagliaio offre una capacità variabile da 389 a 2.516 litri in base alla posizione dei sedili. È importante notare che, per mantenere un angolo d'uscita di 28,5 gradi per la guida in fuoristrada, i tecnici hanno totalmente ridisegnato la parte inferiore della coda, adattandola al nuovo sbalzo, più pronunciato, e modificando, di conseguenza, anche i gruppi ottici a Led.
Tutto per stare comodi. Il confort è uno degli elementi chiave della nuova Defender e, per la versione 130, sono previste soluzioni uniche. Di serie, infatti, viene proposto il doppio tetto panoramico, le sospensioni pneumatiche, l'infotainment Pivi Pro con schermo curvo da 11,4 pollici, il Cabin Air Purification Plus e le sedute riscaldabili e le prese usb-c per tutti gli occupanti. Tra gli optional è inoltre previsto il climatizzatore a quattro zone con comandi separati per le due file posteriori e le bocchette dedicate. Sono ben cinque i sedili dotati di attacchi Isofix e non mancano inedite combinazioni di finitura per le personalizzazioni
Motori mild hybrid a sei cilindri. La gamma europea della Defender 130 è articolata sulle sole varianti benzina e diesel sei cilindri mild hybrid: la P300 da 300 CV e 470 Nm, la P400 da 400 CV e 550 Nm, la D250 da 250 CV e 600 Nm e la D300 da 300 CV e 650 Nm. La più veloce è la P400, capace di toccare i 100 km/h da fermo in 6,3 secondi. Non c'è traccia, per ora, della plug-in hybrid P400e già disponibile per la variante 110. Per tutte le versioni sono previsti il cambio automatico ZF a otto marce e la trazione integrale iAWD. Le sospensioni pneumatiche con 430 mm di estensione permettono di superare guadi fino a 900 mm, mentre il Terrain Response consente di scegliere il miglior settaggio di tutti i sistemi di bordo in base al percorso e al terreno.
Tutto per stare comodi. Il confort è uno degli elementi chiave della nuova Defender e, per la versione 130, sono previste soluzioni uniche. Di serie, infatti, viene proposto il doppio tetto panoramico, le sospensioni pneumatiche, l'infotainment Pivi Pro con schermo curvo da 11,4 pollici, il Cabin Air Purification Plus e le sedute riscaldabili e le prese usb-c per tutti gli occupanti. Tra gli optional è inoltre previsto il climatizzatore a quattro zone con comandi separati per le due file posteriori e le bocchette dedicate. Sono ben cinque i sedili dotati di attacchi Isofix e non mancano inedite combinazioni di finitura per le personalizzazioni
Motori mild hybrid a sei cilindri. La gamma europea della Defender 130 è articolata sulle sole varianti benzina e diesel sei cilindri mild hybrid: la P300 da 300 CV e 470 Nm, la P400 da 400 CV e 550 Nm, la D250 da 250 CV e 600 Nm e la D300 da 300 CV e 650 Nm. La più veloce è la P400, capace di toccare i 100 km/h da fermo in 6,3 secondi. Non c'è traccia, per ora, della plug-in hybrid P400e già disponibile per la variante 110. Per tutte le versioni sono previsti il cambio automatico ZF a otto marce e la trazione integrale iAWD. Le sospensioni pneumatiche con 430 mm di estensione permettono di superare guadi fino a 900 mm, mentre il Terrain Response consente di scegliere il miglior settaggio di tutti i sistemi di bordo in base al percorso e al terreno.
Leasing
detailpage.leasing.title iCar s.r.l.
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 352,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 10.905,19
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Prodejce
ObchodníkiCar s.r.l.
KontaktGiuseppe Colla
- Odpočitatelné DPH
- Cena dodavatele