- Startovní stránka
- Auto
- Toyota
- Toyota Supra
Toyota Supra v přehledu
Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Toyota Supra včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více
Aktuální nabídky pro Toyota Supra
-
Toyota Supra GR 2.0 Premium *JBL*HUD*ParkAss.*LEDER*
€ 39 990,-Odpočitatelné DPH - 72 941 km
- 12/2020
- 190 kW (258 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-40595 Düsseldorf -
Toyota Supra 3.0i Twin Turbo 330PK | Ridox | Stand alone ECU
€ 61 950,-- 133 548 km
- 02/1994
- 243 kW (330 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, NL-3641 RP MIJDRECHT -
Toyota Supra 3.0T | CARBON | LIKE NEW
€ 59 995,-- 54 176 km
- 11/2019
- 375 kW (510 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Benzín
-
7,5 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
170 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, BE-9890 Gavere -
Toyota Supra GR 3.0 Legend
€ 67 990,-Odpočitatelné DPH - 4 000 km
- 10/2023
- 250 kW (340 hp)
- 1 denní registr.
- 1 majitel vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
8,8 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
198 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-55743 Kirschweiler -
Toyota Supra GR 2.0 Dynamic+PREMIUMPAKET+CAM+NAVI+PDC++
€ 38 990,-- 70 500 km
- 06/2021
- 190 kW (258 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-13581 Berlin -
Toyota Supra GR 30 AT PREM SPORT MY23
€ 64 900,-Odpočitatelné DPH - - km
- - (První registrace)
- 250 kW (340 hp)
- Nový vůz
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, IT-00158 Roma - RM -
Toyota Supra GR 3.0 Legend 6-Gang Premium-Paket
€ 59 890,-Odpočitatelné DPH - 3 700 km
- 08/2022
- 250 kW (340 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
8,8 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
198 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-86391 Stadtbergen -
Toyota Supra GR 2.0 Dynamic
€ 42 890,-Odpočitatelné DPH - 41 700 km
- 05/2021
- 190 kW (258 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Benzín
-
7,5 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
171 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-86391 Stadtbergen -
Toyota Supra Supra+GR+2.0
€ 49 000,-- 16 000 km
- 04/2023
- 190 kW (258 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
-
8,0 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Soukromé, BE-2800 Mechelen
I když Toyota Supra patří na trhu ojetých automobilů k těm postarším (její výroba byla ukončena v roce 2002), vedle svých mladších konkurentů z okruhu sportovních vozů vypadá stále svěže a nezadá si s nimi ani v síle motoru a rychlosti. Designem byla vždycky o krok napřed a na silnici dodnes vyčnívá z davu. Díky svému futuristickému vzhledu a výkonu blízkému supersportům se stala hvězdou řady videoher (např. Midnight Club, Forza horizon 2) a zahrála si také hlavní roli v úspěšném trháku Rychle a zběsile. Její schopnost vytáhnout závodní rychlost a projet se na boku dodnes vyvolává vzrušení i zrychlený dech a uspokojí i nejnáročnějšího automobilového fajnšmekra. V autobazarech je těchto vozů bohužel jako šafránu; Toyota Supra se stala téměř sběratelským artiklem, jehož se majitelé málokdy chtějí vzdát. Jako ojetý vůz má ovšem i své nevýhody - dražší náhradní díly i nedostatek autoservisů, které seberou odvahu sáhnout do jeho motoru.
Počátky předvídaly slavnou kariéru
První generace Toyoty Supra se zrodila už v roce 1978, kdy Toyota Motor Corporation zvětšila přední část modelu Celica, aby původní čtyřválcový motor mohl být nahrazen šestiválcem. Právě šest válců je typický znak všech verzí Supry. Druhá generace vyráběná v letech 1981 až 1986 přinesla změny zejména v designu, základ se nicméně stále držel platformy modelu Celica. Oba modely od sebe jasně oddělil teprve rok 1986. Zatímco Celica přešla na pohon předních kol, Supra si ve své třetí generaci udržela výhradní pohon zadních kol a získala silnější motor 3,0 l o výkonu 200 koní (149 kW). V roce 1987 do nabídky přibyla verze s přeplňovaným motorem. Třílitrová Supra Turbo zvýšila výkon na 230 koní (172 kW) a její součástí byl i olejový chladič a integrovaný zadní spoiler. Sportovní výbava zahrnující diferenciál s omezeným prokluzem (LSD) a ostřikovače světlometů se stala u turbo verze standardem, zatímco protiblokovací systém ABS byl u obou typů volitelný. Ve stejném roce se Supra ukázala i v neobvyklé béžové barvě, výrobní závody však v tomto provedení opustila v omezeném nákladu pouhého tisíce kusů.
Čtvrtá generace: Vrcholná éra Toyoty Supra
První Toyotě Supra čtvrté generace, která vtrhla na trh v roce 1993, předcházelo dlouhé čtyřleté plánování a důkladná práce inženýrů i designérů. Pro exportní model určený evropskému a americkému trhu Toyota upgradovala Turbo verzi motoru (dvě sekvenční turbodmychadla, větší vstřikovače paliva atd.), což zvýšilo sílu výkonu na 320 koní (239 kW; 324 PS) při 5600 otáčkách za minutu. Supra s turbodmychadlem dokázala zrychlit z 0 na 100 km za pouhých 4,6 sekundy a při testování přesáhla rychlost 285 km/h. Ve své době šlo o jeden z nejrychlejších sériově vyráběných vozů na světě. Turbo verze se nabízela v kombinaci se šestistupňovou ruční převodovkou Getrag nebo čtyřstupňovým automatem. Atmosférický motor 3,0 l byl dostupný s manuální převodovkou o pěti stupních, v nabídce byl rovněž automat.
Budoucnost zahalená tajemstvím
Kariéra Toyoty Supra byla strmá, neměla ale dlouhého trvání. V roce 1998 byla tato sportovní perlička stažena z amerického trhu, v roce 2002 se kvůli zpřísněným emisním požadavkům nadobro přestala prodávat i v domovském Japonsku. Toyota od té doby nikdy neopustila myšlenku přivést na svět jejího následovníka, veškeré ambice však skončily u rozpracovaných konceptů. Teprve v červnu 2016 prosákla do médií informace o uvedení nové Supry v roce 2018. Mělo by jít o vůz s hybridním pohonem, který však zřejmě bude mít s původním modelem společné jen slavné jméno. Vyrábět by se měl v závodu Magna Steyr v rakouském Grazu ve spolupráci s BMW, jež údajně dodá platformu i třílitrový šestiválec z modelů M3 a M4. V nabídce by se měl poprvé v historii Supry objevit i čtyřválcový motor.