- Startovní stránka
- Auto
- Renault
- Renault Talisman
Renault Talisman v přehledu
Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Renault Talisman včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více
Aktuální nabídky pro Renault Talisman
-
Renault Talisman BREAK INTENS DCI 160 EDC
€ 12 990,-- 73 378 km
- 02/2017
- 118 kW (160 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-57537 Wissen -
Renault Talisman SW 1.6 TCe Energy Intens EDC
€ 14 999,-- 60 754 km
- 12/2016
- 110 kW (150 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Benzín
-
5,8 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
132 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, BE-1400 Nivelles -
Renault Talisman ENERGY dCi 200 EDC Initiale Paris ACC
€ 21 577,-- 67 200 km
- 09/2019
- 147 kW (200 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-93413 Cham -
Renault Talisman Grandtour TCe 160 Zen *CARPLAY+ISOFIX+LED***
€ 19 460,-Odpočitatelné DPH - 23 203 km
- 01/2022
- 116 kW (158 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Benzín
-
5,4 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
154 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-21629 Neu Wulmstorf -
Renault Talisman *PREZZO VERO* 1.7 DCI 150 CV NAVI UNIPRO KM CERTI
€ 16 500,-Odpočitatelné DPH - 40 000 km
- 12/2019
- 110 kW (150 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Man. převodovka
- Diesel
-
4,6 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
122 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, IT-00043 Ciampino - Roma -
Renault Talisman Sporter 1.6 dci energy Intens edc PREZZO REALE
€ 15 500,-Odpočitatelné DPH - 58 563 km
- 04/2018
- 96 kW (131 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Diesel
-
4,4 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
115 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, IT-20215 Milano -
Renault Talisman 1.6 dci energy Initiale Paris 160cv edc
€ 15 900,-- 108 000 km
- 05/2019
- 118 kW (160 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Diesel
-
4,5 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
115 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, IT-13100 Vercelli -
Renault Talisman Intens + Inspektion + TÜV 17495.- NETTO
€ 20 819,-Odpočitatelné DPH - 98 627 km
- 04/2021
- 139 kW (189 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-65824 Schwalbach/Taunus -
Renault Talisman Grandtour Initiale 2.0 BLUE dCi 200 Initale Paris
€ 31 811,-Odpočitatelné DPH - 30 751 km
- 09/2022
- 139 kW (189 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-99974 Mühlhausen
Většina automobilových novinářů oceňuje produkty německých prémiových výrobců, kteří se svými modely ovládají střední a vyšší třídu na mnoha zahraničních trzích. A německé automobilky by byly nejradši, kdyby se konkurenti ze sousedních zemí Itálie a Francie zaměřovali hlavně na výrobu malých a kompaktních vozů. V těchto segmentech měli konstruktéři jako například Renault již tradičně lepší výchozí pozici. To ovšem neznamenalo, že by se Renault chtěl vzdát svého vlastního vývoje v prestižní střední třídě. Obzvláště, když se otevřely nové trhy v Asii a východní Evropě a Francouzi, spolupracující s Nissanem a Samsung Motors, dobře odhadli tamní obchodní příležitosti pro Renault ve střední třídě, než aby se omezovali na tradiční evropský trh. Testující a konkurenti mohou klidně pokračovat v porovnávání větších sedanů a kombi Renaultů se skútry. Francouzský výrobce měl již dávno vizi nově umístěné střední třídy, která se zaměřovala na technicky a vizuálně hodnotné modely. A ty by měly být jak v Evropě, tak na prosperujících světových trzích vnímány jako stěžejní projekt značky. Jak se to podaří, to má ukázat právě Talisman, který byl uveden na evropský trh v roce 2016 ve dvou verzích karoserie.
Poprvé Renault používá název Talisman v roce 2012 pro čínský trh
Jak si Renault představoval rozvoj své střední třídy, bylo díky Talismanu a jeho předchůdcům jasné. V případě sedanu a grandtour modelů v kombi verzi řady Laguna, vyráběných od začátku 90. let, se až do roku 2007 jednalo téměř výhradně o francouzský vývoj. Paralelně se začal Renault se svým dlouholetým partnerem Nissan po převzetí jihokorejské automobilky Samsung Motors v roce 2000 rozvíjet i v Asii. Kromě toho byla vybudována nová výrobní místa mimo Francii určená pro výrobu sedanů střední třídy. Například model Fluence, který byl vyráběn v Turecku od roku 2009, nebo model Latitude, vyráběný v Jižní Koreji od roku 2010 - špičkové modely, které dokonce reprezentovaly vyšší střední třídu a které měly posílit pozici Renaultu jako dodavatele vysoce kvalitních sedanů v Asii. Stěžejní produkt značky Renault-Samsung tam byl nahrazen výrobní řadou SM7, která šla v Číně do prodeje v roce 2012 poprvé pod názvem Talisman.
LED světly Renault navýšil vizuální hodnotu Talismanu
I když se Talisman generace 2016 zakládal na pokročilé výrobní platformě Renaultu a Nissanu, jeho design byl upraven a vyráběl se ve francouzském závodě Renault Douai, podobnost s čínským SM7 Talismanem se nedala popřít. Společným znakem asijských a evropských sedanů byl například velmi výrazný předek s dopředu klenutou mřížkou chladiče a nárazník, vyznačující se velkými otvory. Francouzi si nicméně dávali záležet na tom, aby jejich sedan, navržený ve stylu kupé s dlouhou šikmou střechou, vizuálně zdobily detaily, jako jsou chromované proužky a podběhy kol. Kromě toho francouzské Talismany dostaly efektní světlomety s denními LED světly ve tvaru C vpředu a lehké bodovky v zadní části, které se rozprostírají po téměř celé šířce zadní kapoty.
Renault vyrábí Talisman ve verzi hatchback a kombi
Objevil se tu ovšem jeden důležitý rozdíl, kterým se Renault snažil výrobní řadu Talisman přizpůsobit potřebám místního evropského trhu. Zatímco v asijských zemích se vyráběly pouze čtyřdveřové sedany, Francouzi v roce 2016 rozšířili evropský program o novou verzi Talismanu - pětidveřové kombi. Jak je tomu u Renaultu zvykem, kombi šlo do prodeje pod názvem Grandtour, který se vizuálně přibližoval sportovnějším sedanům. Zvláštnost při srovnání různých provedení Talisman: zavazadlový prostor pětidveřového modelu nabízel se 600 l méně úložného prostoru než varianta Renault kupé-sedanu, která nabízela 608 litrů zavazadlového prostoru. Pětidveřový model však zato vynikal svými pozoruhodnými LED světlomety a 18-palcovými pneumatikami, což bylo přesně to, co zákazníci mohli od tohoto lifestyle-kombi očekávat.
Renault Talisman k dostání s asistenčním systémem v plném rozsahu
Sedan v elegantně a sportovně působícím kupé stylu a pětidveřová verze s atributy lifestyle-kombi, to vše ukazovalo proměnu image, od které si Renault po zavedení Talismanu v Evropě sliboval jeho přemístění do střední třídy. Podle této strategie Francouzi koncipovali i jeho výbavu. Sedany a kombiky tak dostaly tzv. head-up displej, který promítá informace barevně na čelní sklo, nechyběla ani velká dotyková obrazovka, přes kterou se dají nastavit a ovládat palubní systémy. Kromě toho je zde k dispozici celá řada asistenčních systémů, jako je například upozornění na vybočení z pruhu, automatické rozpoznávání dopravního znamení, pomoc při parkování, nouzové brždění a couvací kamera. V nabídce jsou také funkce jako tempomat s kontrolou vzdálenosti od překážky a asistent dálkových světel. Tím je tedy Talisman k dispozici skutečně s kompletním programem asistenčních systémů. Které z nich jsou jeho součástí, to záleží na zvolené variantě výbavy.
Renault nabízí Talisman na začátku roku 2016 v pětistupňové výbavě
Zatímco v nedávných výrobních letech byly v plánu také speciální edice, Talisman byl v době svého uvedení na trh v roce 2016 v mnoha zemích k dispozici až v pěti různých stupních výbavy. Základní verze Renault nazval Life a Zen. Talisman Business přišel na trh vybaven speciální multimediální technologií. Modely Intens se vyznačovaly barevným sladěním povrchů a dalších zařízení k sedadlům. Ve verzi Initiale se Talisman představil v kompletní výbavě. K té patřila i masážní sedadla, kožené čalounění a viditelné švy na palubní desce.
Renault nabízí Talisman se zážehovým nebo vznětovým motorem
Na trhu ojetých vozů nebyla nabídka Talismanů první výrobní řady s benzínovým motorem příliš rozsáhlá. Důvodem bylo, že při uvedení na trh byla k dispozici nová auta s pouze dvěma zážehovými motory s objemem 1,6 litru ve výkonnostních třídách 110 kW (150 PS) a 147 kW (200 PS). Renault nicméně ve své střední třídě nabídl hned tři čtyřválcové diesely s objemem 1,5 a 1,6 litru. Diesely umožnily Talismanu výkon od 81 kW (110 PS) do 118 kW (160 PS) v top provedení. Renault zároveň Talismanem popřel spekulace o odchodu Francouzů ze střední třídy.