- Startovní stránka
- Auto
- Peugeot
- Peugeot 607
Peugeot 607 v přehledu
Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Peugeot 607 včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více
Aktuální nabídky pro Peugeot 607
-
Peugeot 607 Premium **AU/HU bis 10/2024**
€ 1 900,-- 133 698 km
- 09/2005
- 116 kW (158 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
9,2 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
219 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-15926 Luckau -
Peugeot 607 2.2-16V Business AUT /Airco/Cruise/PDC/NAVI/Leer
€ 3 350,-- 161 522 km
- 10/2004
- 116 kW (158 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
-
225 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, NL-7606 HG ALMELO -
Peugeot 607 3.0-24V V6 Executive automaat LEER org NL
€ 2 450,-- 225 310 km
- 02/2004
- 152 kW (207 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
-
245 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, NL-8171 MG VAASSEN -
Peugeot 607 2.2 HDI136 PACK
€ 2 990,-- 124 135 km
- 04/2003
- 101 kW (137 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Diesel
- - (l/100 km)
-
181 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, FR-93220 GAGNY -
Peugeot 607 2.0 HDi 136ch FAP Feline
€ 8 490,-- 153 000 km
- 10/2009
- 100 kW (136 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, FR-59223 Roncq -
Peugeot 607 V6 2.7 hdi 204 CV ÉDITION SPORT PACK BVA
€ 4 990,-- 201 000 km
- 12/2006
- 151 kW (205 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Diesel
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, FR-52100 Bettancourt-la-Ferée -
Peugeot 607 2.2-16V PACK Airco Navigatie Leder bekleding
€ 2 950,-- 289 126 km
- 09/2003
- 116 kW (158 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
-
219 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, NL-5113 BJ ULICOTEN -
Peugeot 607 2.2i Pack
€ 4 950,-- 60 000 km
- 02/2004
- 118 kW (160 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
9,2 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, ES-50012 ZARAGOZA -
Peugeot 607 3.0-24V V6 Pack Automaat/NAP/Leer.
€ 2 195,-- 112 008 km
- 06/2001
- 152 kW (207 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
-
245 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, NL-6827 BX ARNHEM
Peugeot 607 je automobil z výroby francouzské automobilky Peugeot. Tento automobil řadíme mezi vozy tzv. vyšší střední třídy. Ve výrobě byl tento vůz od roku 1999. V té době byl jeho koncept poprvé představen jako náhrada za předešlý model, Peugeot 605, který byl počátkem výroby modelu 607 odstaven. Na počátku výroby však měl nový model 607 mnoho společného s jeho předchůdcem, konkrétně jeho kostru, neboli chassis. Kolem té byl pouze vytvořen nový a na svou dobu poměrně dost moderní design. Vše ostatní však bylo na autě zcela nové, zejména motory
Pokud se podíváme na technické parametry, s nimiž se v roce 1999 Peugeot 607 představil, najdeme mnohé změny oproti generaci 605, kterou tento vůz nahradil. Velkou změnou si prošly například motory. Tento vůz ve své první výrobní produkci obsahoval rozmezí motorů 2,2 a 3,0 benzínový motor, a 2,2 diesel. Toto auto se navíc představilo se všemi atributy, které nabízela nová doba automobilů s přechodem do nového milénia. Nechybí tak CD přehrávač, klimatizace, elektrická okna, 8 airbagů, ale také ABS (protiblokovací systém), systém kontroly tlaku v pneumatikách a nakonec centrální zamykání.
Tento automobil se, jak již bylo zmíněno, vyrábí od roku 1999 a jeho produkce pokračovala do roku 2010. Tento vůz však nebyl natolik úspěšný, jak Peugeot čekal, a tak zůstalo pouze u jedné generace. Velmi oblíbený byl ale tento automobil zejména ve Francii. Zde byl model Peugeot 607 využit jako oficiální automobil, tímto vozem tak jezdili členové francouzské vlády. Dalším zajímavým využitím tohoto vozu je například taxi služba. Tímto způsobem využívá Peugeot 607 portugalské letiště Faro tento vůz je oficiálním vozem letištní taxi služby do centra. Tímto způsobem Peugeot 607 využívaly také další země Beneluxu.
Modernizace neboli faceliftu se Peugeot 607 dočkal v roce 2004. Právě tato verze patří mezi ojetými vozy tohoto modelu mezi nejprodávanější. Největších změn si všimnete zejména v designu, a to jak přední, tak zadní části vozu. Další velkou změnou byl motor. V modernizované verzi se objevuje šestiválcový ‚V6 2.7 HDi motor. Díky tomuto motoru dosahoval Peugeot 607 rychlosti až 150 km/h, což bylo v době tohoto vozu příjemnou rychlostí. Nechybí ani šestirychlostní automatická převodovka. V době této modernizace byl vůz stažen z trhu ve Velké Británii kvůli malému prodeji. S tímto problémem se však model Peugeot 607 potýkal po celou dobu své výroby, a to zejména kvůli špatné kvalitě ovládání vozu, moc tomu nepřidává ani špatně hodnocený volant.
V roce 2000 se tento model dočkal speciální edice a to díky spolupráci se společnostní Heuliez, ta je známá návrhem designů pro mnohé automobilky. Již to vám napoví, že tento modernizovaný model byl napohled zcela nový. Tato edice dostala název Peugeot 607 Paladine a návrhem se tento vůz velmi přibližoval tzv. Landauletu. Ten připomíná například limuzínu. Samotný vůz byl oproti svému originálu prodloužen o 500 mm a získal také motor 3,0 V6. Zajímavostí je také spolupráce s luxusní společností Hermés, která navrhla luxusní koženou výbavu tohoto automobilu. Také díky všem těmto atributům využíval tohoto konkrétního modelu například francouzský prezident Nicolas Sarkozy. Další modernizace nastala v roce 2004, v této době byl upraven zejména předek auta.
Prodejnost tohoto vozu nebyla taková, jakou francouzská automobilka očekávala, také proto byl již v roce 2009 oznámen model Peugeot 508, který měl model 607 nahradit. Nakonec však tento vůz nahradil model Peugeot 508 a zároveň nahradil malý vůz Peugeot 407. Celkově tento Peugeot nepatří mezi ojetými vozy mezi nejoblíbenější, mnohem více získáte z jejich konkurence - BMW řada 5, Renault Vel Satis, nebo Audi A6. Vůz však seženete za velmi příjemnou cenu a to ve verzi čtyřdveřového sedanu.