- Startovní stránka
- Auto
- Peugeot
- Peugeot 306
Peugeot 306 v přehledu
Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Peugeot 306 včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více
Aktuální nabídky pro Peugeot 306
-
Peugeot 306 1.6i cat Cabriolet GPL
€ 1 500,-- 308 000 km
- 09/1999
- 65 kW (88 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
7,9 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, IT-21052 Busto Arsizio - Varese - Va -
Peugeot 306 Cabriolet 2.0 Automaat!! UNIEK
€ 5 999,-- 73 637 km
- 11/1996
- 89 kW (121 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, NL-2253 AJ VOORSCHOTEN -
Peugeot 306 2.0 16V XSI
€ 9 990,-- 84 000 km
- 04/2000
- 99 kW (135 hp)
- Ojeté vozidlo
- 3 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
8,3 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
198 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, FR-06510 carros -
Peugeot 306 1.4 XR Sélection|1e Eig|Elek. Ramen|NAP|APK
€ 999,-- 224 721 km
- 02/1996
- 55 kW (75 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, NL-2461 EX TER AAR -
Peugeot 306 Cabriolet 1.8
€ 800,-- 136 883 km
- 11/1995
- 74 kW (101 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, NL-1746 CM DIRKSHORN -
Peugeot 306 1.8 CABRIO 1-HAND ALLWETTER AUX USB VOLL LEDER
€ 1 999,-- 129 578 km
- 11/1995
- 74 kW (101 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
8,9 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
213 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-64584 Biebesheim -
Peugeot 306 1.6 XR 5-trg. Klimaanlage abn. AHK
€ 499,-- 151 875 km
- 07/1997
- 65 kW (88 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-06796 Sandersdorf-Brehna -
Peugeot 306 XR
€ 600,-- 158 000 km
- 09/1999
- 55 kW (75 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
7,2 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Soukromé, DE-32427 Minden -
Peugeot 306 Roland Garros
€ 1 222,-- 217 100 km
- 11/1995
- 65 kW (88 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
7,7 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Soukromé, DE-66280 Sulzbach
"Peugeot 306 je automobil vyráběný touto francouzskou automobilkou mezi lety 1993 a 2002. V roce 1993 byl uveden na trh jako náhrada za model Peugeot 309 a v roce 2002 byl nahrazen Peugeotem 307. Peugeot 306 měl klasifikaci kompaktního rodinného vozu a k dispozici byl v několika verzích - jako dvoudveřový kabriolet, pětidveřové kupé, čtyřdveřový sedan nebo tří až pětidveřový hatchback. Ve své době se těšil značné oblibě především díky svým výborným jízdním vlastnostem a požitku z jízdy, který řidičům nabízel. V současnosti patří mezi nejoblíbenější modely na trhu s ojetými auty. Předtím, než Ford začal vyrábět svůj skvělý model Focus, byl Peugeot 306 považován za nejlepší automobil ve své třídě.
První generace (1993 až 1997)
Vývoj první generace Peugeotu 306 začal v roce 1990. Už na konci tohoto roku vznikly jeho první koncepty. Peugeot 306 měl nahradit model Peugeot 309 a také některé verze menšího Peugeotu 205. Peugeot 306 první generace se z mechanického hlediska velmi podobal Citroënu ZX, získal si ale o dost větší popularitu. Stejnou platformu jako Citroën ZX a Peugeot 306 používaly také vozy Peugeot Partner a Citroën Berlingo - automobilky Peugeot a Citroen totiž byly součástí stejného koncernu, PSA Peugeot Citroën. Sériově vyráběný Peugeot 306 první generace byl na trh uveden v březnu 1993 - nejprve jako tří až pětidveřový hatchback, poté se nabídka rozšířila o sedan a kabriolet. Existoval v mnoha verzích výbavy - například ve verzích XLd, XRdt, XT a XSS. V nabídce byly varianty Peugeotu 306 s benzinovými motory o objemu 1,1 (50 koní), 1,4 (74 koní), 1,6 (89 koní), 1,8 (102 koní) a 2,0 litru (121 / 155 / 165 koní) a s třemi různými dieselovými motory o objemu 1,9 litru (o výkonech 70, 89 a 91 koní).
Druhá generace (1997 až 1999)
Tato generace přinesla Peugeotu 306 znatelné změny z designového i mechanického hlediska. Základní tvar vozu zůstal podobný jeho předchůdci, změnil se ale design a tvar světel a nárazníků. Design byl upraven tak, aby nový 306 lépe zapadl mezi nové vozy Peugeotu s moderním, kulatějším designem. K verzím sedan, hatchback a kabriolet přibyl Peugeot 306 kupé. Rozšířila se i nabídka motorů - na výběr bylo z benzinových motorů o objemu 1,4 l (výkon 74 koní), 1,6 l (výkon 89 koní), 1,8 l (výkon 110 koní), 2,0 XSi (134 koní) a 2,0 L GTi (165 koní). Peugeot 306 byl dostupný také s dieselovým motorem o objemu 2,0 l a výkonu 70 koní a s turbodieselovým motorem o stejném objemu a výkonu 89 koní. V roce 1998 dostala druhá generace 306 několik dalších designových vylepšení.
Třetí generace (1999 až 2002)
V polovině roku 1999 Peugeot do prodeje uvedl novou generaci modelu 306 s vylepšenými světly a mlhovkami, upraveným zadním stěračem, nabídkou několika nových barev a dalšími designovými vylepšeními. Menší změny se dotkly také interiéru vozu. Peugeot 306 třetí generace byl vybaven benzínovými motory o objemu 1,4 l (74 koní), 1,6 l (99 koní), 1,8 l (110 koní), 2,0 l XSi (134 koní) a 2,0 l GTi-6 (165 koní). K dispozici byly také dieselové verze s motorem o objemu 1,9 l (68 koní) a turbomotorem s objemem 2 litry a výkonem 89 koní. Přestože se Peugeot 306 občas potýkal s kritikou ze strany odborníků i veřejnosti, v Evropě (především ve Velké Británii a ve Francii) byl oblíbený a patřil mezi nejprodávanější osobní automobily. V roce 2002 byla jeho výroba ukončena a v katalogu Peugeot jej nahradil model Peugeot 307, který se vyrábí a prodává do současnosti a je postaven na stejné platformě jako 306. "