- Startovní stránka
- Auto
- Peugeot
- Peugeot 205
Peugeot 205 v přehledu
Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Peugeot 205 včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více
Aktuální nabídky pro Peugeot 205
-
Peugeot 205 GTI *** 1900 / MANUAL / LEATHER / TOP CONDITION***
€ 21 950,-- 282 767 km
- 01/1990
- 90 kW (122 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, BE-8870 Izegem -
Peugeot 205 GTI 1.6 (Schiebedach, Sportsitze)
€ 19 999,-- 112 500 km
- 03/1989
- 76 kW (103 hp)
- Veterán
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
7,2 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, DE-53179 Bonn -
Peugeot 205 1.9 CTi
€ 10 500,-- 138 000 km
- 06/1990
- 75 kW (102 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, NL-5975an SEVENUM -
Peugeot 205 1.3i Rallye
€ 28 900,-- 88 000 km
- 05/1990
- 75 kW (102 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
7,0 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
100 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, FR-59680 Ferrière la grande -
Peugeot 205 I Decapotable 1.6 116cv
€ 14 500,-- 104 000 km
- 01/1986
- 84 kW (114 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
-
199 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, FR-38110 CESSIEU -
Peugeot 205 1.1 Accent 5drs 03-1993 Grijs Metallic
€ 1 895,-- 224 188 km
- 03/1993
- 44 kW (60 hp)
- Veterán
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, NL-9411 VR BEILEN -
Peugeot 205 GTI - Originalzustand! Nur 80.000 km!
€ 24 900,-- 80 800 km
- 07/1986
- 76 kW (103 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
9,0 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, DE-40233 Düsseldorf -
Peugeot 205 Forever 1.8 Diesel
€ 725,-- 600 000 km
- 01/1996
- 44 kW (60 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Soukromé, NL-3766av Soest -
Peugeot 205 1.1i Forever
€ 2 900,-- 145 000 km
- 01/1997
- 44 kW (60 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
0,0 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Soukromé, BE-1400 Nivelles
Model Peugeot 205 je vozem francouzské automobilky Peugeot. Tento konkrétní model byl vyráběn mezi lety 1983 až 1997, za tuto krátkou dobu produkce si však získal mnohá ocenění. Jedním z nich je také označení za auto dekády (1990), nebo také auto roku (1984). Model 205 byl krokem dopředu pro tuto automobilku. Peugeot 205 je malým modelem auta, což nebylo pro Peugeot typické. Naopak, byla to oblast, ve které Peugeot silně zaostával za svými francouzskými konkurenty. S modelem Peugeot 205 se však automobilka trefila do černého, tento vůz zůstává stále na svou dekádu nejlepším vyprodukovaným vozem.
První verze tohoto auta využívala motorů, kterým se říkalo Douvrin neboli X motory. Tyto najdeme v předešlém modelu, Peugeotu 104. V letech 1987 až 1988 byly však tyto motory nahrazeny modernější sérií z dílny PSA, a to konkrétně sériemi XU a TU. Verzí bylo mnoho, najdeme zde motory od 954 cc do 1905 cc, vybírat můžeme ze zážehových i dieselových motorů se vstřikováním. Typově se u tohoto auta jednalo o tzv. supermini. To můžeme dále najít v typech třídveřového a pětidveřového hatchbacku a dvoudveřového kabrioletu. K autu dále neodmyslitelně patří motor vpředu a pohon předních kol, ale také pohon 4x4. Jedním z hlavních úspěchů tohoto vozu je následně úprava odpružení, ta si získala nápravu s torzní tyčí, model používaný ve voze Peugeot 305. Díky této úpravě je ovládání vozu a jeho pohyb na vozovce velmi kvalitní.
V této době byla malá auta velmi populární a také proto se Peugeot 205 setkal s velkou konkurencí. Ve stejné době, kdy na trh přichází model Peugeot 205, představují své modely také další automobilky. Konkurencí tohoto vozu se stávají Ford Fiesta, Opel Corsa nebo Nissan Micra. Všem těmto vozům však Peugeot velmi dobře odolává a hned několikrát získává ocenění za auto roku. S konkurencí však přichází také nutnost zlepšení, zejména co se týče výkonu. Představeny jsou tak dieselové čtyřválcové řádové motory, které původně řidiči znají z modelu Citröen BX (1982). Motory mají kapacitu 1769 cc a 1905 cc. Hlavním atributem těchto motorů byl nejen jejich výkon, ale také fakt, že motory připomínají výkony zážehových modelů, přestože se jednalo o levnější dieselové verze. To byla výhoda, kterou si mnoho řidičů vychvalovalo.
Úspěch modelu Peugeot 205 byl až neuvěřitelný a hlavně okamžitý. Auto mělo vysokou prodejnost už krátce po jeho představení na evropském trhu. Tento model Peugeotu navíc představil také jeho budoucnost. V 90. letech se karoserie těchto typů vozu pro Peugeot změnila pouze minimálně. Model prošel menší úpravou designu a palubní desky, tyto změny však patřily k novým designům doby a funkčně se tak prakticky nic nezměnilo. Začátkem roku 1990 model však dostal nové dveře, ale také vylepšení předních indikátorů a kvalitnější světla. Představeno bylo také nové vstřikování v motorech, a to kvůli novým podmínkám o znečišťování ovzduší nastolených v roce 1992. Také tento vůz se dočkal mnoha verzí. Nejvýraznější z nich je verze GTI, ta se zaměřila na zvýšení výkonu. Toho dosáhla v roce 1984 díky motoru XU5J s produkovanou silou 77 kW. Další verze GTI nastala mezi lety 1989 a 1990, přišla opět změna na výkonnější motor, ale také byla přidána modrá barva karoserie.
Mezi ojetými vozy můžete stále sehnat mnohé verze modelu Peugeot 205. Jednalo se o vůz, který byl ve své době opravdu kvalitním automobilem s dobrým výkonem a hlavně velmi dobrou stabilitou na vozovce. Jeho ovládání bylo jedním z nejkvalitnějších mezi malými vozy 90. let. Nabízí se vám také několik verzí, od těch zaměřených na úložný prostor až po GTI zaměřené na zvýšení výkonu. Peugeot 205 právem nosí nálepku automobilu dekády, a to i díky tomu, kam se Peugeot díky tomuto vozu posunul.