Přeskočit na hlavní obsah
AutoScout24 je Vám nyní z důvodu údržby k dispozici jen v omezeném rozsahu. Týká se to některých funkcí, např. kontaktování prodejců, přihlášení nebo správy Vašich vozidel k prodeji.
opel-insignia-front

Opel Insignia

Opel Insignia v přehledu

Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Opel Insignia včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více

Použité od:
*Nejnižší cena na stránce AutoScout24 za poslední měsíc

Když Opel, německá dceřiná společnost General-Motors představila v roce 2003 na mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem auto s názvem Opel Insignia, v sídle společnosti v Rüsselsheimu, stejně tak v mateřské společnosti ve Spojených státech začala diskuse o uvedení na trh luxusního kupé třídy V8. Tyto plány však nebyly nikdy realizovány. Vzhledem k hrozící krizi v automobilovém průmyslu bylo mnohem důležitější nabídnout přitažlivý model střední třídy. Pro tento účel byl použit nástupce modelové řady Opel Vectra a Opel Signum. A konečně, v roce 2008, začala sériová výroba nového modelu střední třídy. V roce 2003 získal Opel Insignia status koncepčního vozu a byl ztělesněním naděje výrobce, kterému v té době hrozil bankrot.p>

Opel Insignia se vyráběl ve dvou verzích - sedan a kombi

S délkou 4,90 m a šířkou 1,86 m byl Opel Insignia navržen na platformě, kterou General Motors používala i pro jeho příbuzné modely značek Buick nebo Chevrolet. Opel Insignia byl zkonstruován podle koncepce použité pro výrobu různých značek po celém světě. V Evropě byl Opel Insignia uveden na trh ve dvou variantách - sedan a hatchback. Méně než půl roku po uvedení na trh přišla na jaře v roce 2009 Opel Insignia ve verzi kombi. Důležitou změnou ve srovnání s jejími předchůdci bylo to, že namísto tradičního názvu Opel Caravan dostal poprvé jméno Tourer.

Opel Insignia byl k dispozici s benzínovým motorem v šesti výkonostních úrovních

Nabídka Opelu Insignia zahrnuje šest variant benzinových motorů třídy Euro5. Základní model Opel Insignia měl 1,6litrový motor, který mohl, ale také nemusel, být vybaven turbodmychadlem a dosahoval výkonu až 132 kW (180 koní). Průměrná spotřeba podle údajů výrobce byla 7,7 litru, což odpovídá emisím CO2 188 g/km. V nabídce byly ještě dva čtyřválcové motory 1,8 a dvoulitrový s výkonem 162 kW (220 koní). Nejsilnější V6 motor měl výkon až 239 kW (325 koní) a s jeho pomocí dosahoval Opel Insignia rychlosti až 250 km/h. Dle výrobce měl Opel Insignia s tímto motorem v kombinovaném provozu průměrnou spotřebu 11,4 litru, což odpovídá hodnotě emisí CO2 268 g/km.

Opel Insignia s naftovým motorem

Výrobce nabízel také Opel Insignia s dvoulitrovým dieslovým motorem. Kromě dvou ekologicky optimalizovaných modelů byly k dispozici i tři standardní motory. Základní model Opel Insignia s vysokotlakovým systémem Common-Rail dosahoval výkonu 81 kW (110 koní), který podobně jako u větších motorů s 96 kW (130 koní) a 118 kW (160 koní) průměrně spotřeboval 5,8 litru paliva a dosáhl emisních hodnot CO2 154 g/km. Eko-motory Opel Insignia měly výkon 96 kW (130 koní) a 118 kW (160 koní) a průměrnou spotřebu 5,2 litrů paliva (136 g CO2/km).