- Startovní stránka
- Auto
- Citroen
- Citroen C6
Citroen C6 v přehledu
Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Citroen C6 včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více
Aktuální nabídky pro Citroen C6
-
Citroen C6 V6 240 Exclusive
€ 18 980,-- 93 655 km
- 01/2013
- 177 kW (241 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Diesel
-
7,4 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
195 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-28865 Lilienthal -
Citroen C6 2.2 HdiF 160pk, climate control,electrische voorst
€ 9 888,-- 141 414 km
- 02/2009
- 121 kW (165 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Diesel
- - (l/100 km)
-
175 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, NL-5405 BN UDEN -
Citroen C6 3.0 V6 Automaat Benzine, NL auto, Boekjes, Nap, Co
€ 17 950,-- 92 222 km
- 02/2007
- 155 kW (211 hp)
- Ojeté vozidlo
- 6 majitelů vozidla
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
-
266 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, NL-6721 NB BENNEKOM -
Citroen C6 HDi240 Exclusive
€ 10 000,-- 172 090 km
- 12/2012
- 177 kW (241 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-10317 Berlin -
Citroen C6 Exclusive/1.Hd/37 Tkm/MFL/TEM/PDC+/Autom.
€ 31 950,-- 36 815 km
- 05/2012
- 177 kW (241 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Diesel
-
7,4 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
195 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-67098 Bad Duerkheim -
Citroen C6 HDi240 Automatik Exclusive *Schiebedach*
€ 43 500,-- 7 900 km
- 09/2009
- 177 kW (241 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-10317 Berlin -
Citroen C6 2.7 V6 HDI EXCLUSIVE FAP
€ 6 999,-- 113 000 km
- 03/2006
- 151 kW (205 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Diesel
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, FR-68310 Wittelsheim -
Citroen C6 Exclusive A
€ 10 999,-- 141 000 km
- 02/2010
- 177 kW (241 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Diesel
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, FR-57270 UCKANGE -
Citroen C6 2.2 HDI173 16V LIGNAGE FAP
€ 7 990,-- 108 741 km
- 05/2007
- 129 kW (175 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Diesel
- - (l/100 km)
-
175 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, FR-77144 MONTEVRAIN
Citröen C6 je automobilem francouzské automobilky Citröen, inspirovaný starším modelem, a to konkrétně vozem Citröen C6 Lignage. Model C6 se mu podobá zejména vzhledem, připomínajícím sedan. Ačkoliv byl Citröen C6 ve výrobě mezi lety 2005 až 2012, jeho koncept byl vyvíjen již od roku 1996. Stylově se jednalo o koncepční vůz, jeho velkou změnou však byly tzv. sebevražedné dveře. Jedná se o tzv. dveře s panty vzadu, ty mají sloužit k jednoduššímu přístupu k vozidlu. Produkce tohoto nového vozu měla původně začít mnohem dříve, hned po dokončení návrhu, nakonec však byla o pět let opožděna. Také proto první model C6 přichází do produkce až v roce 2005 a to v podobě tzv. vozu fastback.
V tuto chvíli se zaměříme pouze na první generaci. Auto se dočká také generace druhé a to v roce 2016, tato je založena na platformě PSA EMP2. První generace však má platformu zcela jinou - je jí PSA PF3. Jako motory se poté v tomto voze nabízejí 3.0 l ES9 V6, který produkuje sílu 155 kW a 2.7 l V6 HDi diesel, ten nabízí sílu 150 kW. Výkon tohoto auta se však často měnil díky změnám v motorech, například o pouhý rok později byl představen čtyřválcový 2.2 l HDi, v roce 2009 poté motor 3.0 l V6 HDi diesel, tento již nabízel sílu 177 kW. Tento čtyřdveřový fastback sedan navíc přichází s výběrem převodovek z šestirychlostní manuální nebo automatické.
Velkým atributem tohoto vozu je také jeho elegance. Těžko by se dalo v roce 2005 říct, že se jedná o styl vozu vyšší střední třídy. Své k tomu má co říct také jeho designér, Jean-Pierre Ploué. Díky jeho práci a vzhledu jak exteriéru, tak interiéru auta, je model Citröenu C6 často srovnáván s vozy BMW (série 5) a Audi A6. Design však není jedinou chloubou tohoto vozu, Citröen vsadil na divokou kartu, kterou je výbava vozu. Model C6 tak přichází například s head-up displejem, který umí informovat o všem, co je pro vás jako řidiče a pasažéra důležité. Novinkou byl také varovný systém navržený tak, aby dal řidiči vědět o blížící se hranici jízdního pruhu. Další vymožeností byl zadní spoiler - aerodynamický prvek auta. Ten byl v tomto případě navržen tak, aby dokázal automaticky upravit rychlost jízdy i brždění. Kvalitní byla i světla xenon. Auto si navíc získalo mnohá ocenění v rámci své bezpečnosti vůči chodcům. Za tím stojí jeden z předních nárazníků, který se v případě srážky s chodcem či zvířetem lehce upraví.
Oblíbenost tohoto auta je velmi vysoká, což dokuzuje také jeho využíváním francouzskými prezidenty. Model Citröen C6 se na několik let stal oficiálním autem francouzských hlavních představitelů státu, jezdil jím například Jacques Chirac nebo Nicolas Sarkozy. Velkou výhodou tohoto auta je jeho výkon na vozovce, C6 je schopný vám poskytnout velmi pohodlnou jízdu na méně příjemném terénu. Plusem je tedy také jeho zvladatelnost horšího terénu. Postupem času auto procházelo pouze drobnými změnami, například v systému navigace, barvy (v posledních letech produkce nebyla dostupná elegantní černá), nebo WiFi síť.
Citröen C6 je velmi zajímavým vozem, který se navíc dá sehnat za poměrně slušnou cenu. Za tu se řidiči naskytne v rozmezí let 2005 – 2012 velmi zajímavá výbava vozu, jež obsahovala mnohé technologické novinky. Nutné je připomenout i příjemný výkon tohoto auta, které dosahuje rychlosti až 235 km/h. Jeho výrazným atributem je také elegance a bezpečnost, a to i vůči chodcům nebo při případné srážce se zvířetem. Co musíme nakonec zmínit je rovněž jeho velmi dobrá ovladatelnost a kvalitní odpružení, díky němuž se pasažéři cítí pohodlně také na méně kvalitním povrchu.