BMW Z8 v přehledu
Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu BMW Z8 včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více
Aktuální nabídky pro BMW Z8
-
BMW Z8 Z8 Alpina Nr. 259 von 555 perf. original Zustand
€ 259 000,-- 36 900 km
- 08/2003
- 280 kW (381 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
-
0 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-53489 Sinzig -
BMW Z8 Alpina Roadster NR 099/555
€ 299 990,-- 27 220 km
- 09/2003
- 280 kW (381 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
-
1 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, BE-4100 Seraing -
BMW Z8 5.0i
€ 179 900,-- 120 000 km
- 05/2003
- 294 kW (400 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
14,9 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
358 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, FR-75016 Paris -
BMW Z8 Z8 Alpina V8 Roadster *NR. 219/555*
€ 329 990,-- 24 652 km
- 07/2003
- 280 kW (381 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-67227 Frankenthal -
BMW Z8 *ein Halter seit 2002*deutsch*
€ 229 000,-- 44 555 km
- 08/2001
- 294 kW (400 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
14,5 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, DE-30916 Isernhagen b. Hannover -
BMW Z8 Alpina Convertible
€ 250 000,-Odpočitatelné DPH - 9 654 km
- 05/2003
- 279 kW (379 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
-
14,5 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Soukromé, ES-08007 Barcelona -
BMW Z8 4.9i V8 Convertible
€ 190 000,-Odpočitatelné DPH - 10 766 km
- 06/2002
- 294 kW (400 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
-
14,9 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
358 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Soukromé, FR-13013 Marseille -
BMW Z8 Roadster , Note 2, aus Sammlung, unfallfrei
€ 188 900,-- 58 231 km
- 05/2001
- 294 kW (400 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Man. převodovka
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, DE-50823 Köln -
BMW Z8 roadster 4.9 37t.kmTopZustand*
€ 185 000,-- 37 629 km
- 07/2001
- 294 kW (400 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
14,5 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
349 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-10553 Berlin
BMW Z8 je dílem německé automobilky BMW, varáběným od roku 1999. Samotný koncept však byl navržen již v roce 1997. Tento automobil rozeznáme podle názvosloví E52, jeho koncept však nejdeme pod názvem Z07. Na vývoji tohoto auta se podílelo hned několik důležitých a talentovaných lidí z oblasti automobilového průmyslu. Samotný design auta měl na starosti tým designérů, vedený Chrisem Banglem. Designérem exteriéru je Henrik Fisker a interiér měl na starosti Scott Lempert. Výsledkem je na pohled velmi krásný vůz, který se zaměřil na to jasně ukázat, že se blíží změna milénia, tedy doba, ve které byl vůz předveden na trhu. Tento vůz se dočkal velmi vysoké popularity, také proto BMW vytvořilo limitovanou verzi vozu, která byla pojmenovaná právě Z8.
Z8 je ve své podstatě tvoří pouze jedna, zato však důkladně promyšlená, generace. Jedná se o velmi unikátní auto, a to také díky práci lidí, kteří k vývoji tohoto automobilu přispěli již během vývoje konceptu. Ten měl za úkol stát se vylepšeným modelem Z07. To se také stalo, ve srovnání s tímto konceptem byla Z8 lehce prodloužená, zaoblená, ale také výkonná. Co se o tomto autu dá říct je také to, že jeho nálepka „vintage“ zůstává neporušena. Ačkoliv má model Z8 mnoho moderních technologických novinek, designéři se je rozhodli schovat pod navržené panely a tunely. Tím pádem si auto zachovává svou atmosféru moderní doby, díky svým technologiím, a moderním a přitom vintage designem dob minulých.
Stavba tohoto auta je z velké části založena na hliníku - z toho je vyroben jak podvozek, tak samotné tělo auta. Pod kapotou najdeme výkonný osmiválcový motor, který je schopný vyprodukovat 300 kW. Tento motor je známý jako S62 a je přímo z dílny automobilky BMW, použit byl také u E39 M5. Kladným bodem je také umístění samotného motoru - ten se nachází za přední nápravou. Díky tomuto technickému řešení má auto rozloženou váhu 50 na 50, což mu dodává na stabilitě, ale také obratnosti na vozovce. Pokud bychom se zaměřili více na čísla, zjistili bychom, že zrychlení z 0 na 100 km/h toto auto zvládne za 4.2 vteřiny, jeho maximální rychlost je podrobena elektrickému limitu, dosáhne však 250 km/h, což je ona povolená maximální rychlost.
Další významné jméno pro tento vůz je Vipin Madhani, který je autorem konceptu světlometů tohoto modelu. Model Z8 pro své potřeby využívá neonových světel, a to jak v rámci interiéru, tak exteriéru. Díky neonovým trubicím navrženým právě Madhanim se světla aktivují podstatně rychleji, než u jiných technologií té doby. Tento automobil je navíc vybaven kovovou střechou, která s autem ladí nejen stylově, ale také barevně, což byla v té době výjimka. Toto auto je navíc vytvářeno z pohledu minimalismu, mnoho jeho funkcí je tak možné dosáhnout pár tlačítky. Díky tomu panel nepřitahuje tolik pozornosti a více je tak dbáno na viditelnost. Prodejnost a popularita modelu Z8 byla v době produkce natolik velká, že BMW vyvinulo náhradní a opravné díly na 50 let dopředu. Pokud tedy dnes mezi ojetými vozy koupíte model Z8, stále máte možnost jej opravit či doladit podle původní produkce.
Po ukončení produkce v roce 2002 byl vůz Z8 v roce 2003 nahrazen modelem Alpina V8 Roadster, tento vůz byl již od pohledu sportovní verzí předešlého modelu Z8. Měl pouze automatickou převodovku a velkým výkonem. Na změnu došlo také ve tvaru a pneumatikách, Alpine Z8 tak může nabídnout větší aerodynamiku. Koupí Z8 však rozhodně neprohloupíte, jedná se o rychlý a výkonný vůz, který vás zaujme zejména svým unikátním vintage designem a dobrou výbavou. Jelikož se však jedná o velmi populární a limitovaný vůz, je nutné počítat s jeho vysokou cenou.