- Startovní stránka
- Auto
- Audi
- Audi R8
Audi R8 v přehledu
Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Audi R8 včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více
Aktuální nabídky pro Audi R8
-
Audi R8 V10 B&O CARBON EXCLUSIVE KAMERA LMX GT-OPTIK
€ 75 900,-- 43 299 km
- 07/2012
- 386 kW (525 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Benzín
-
13,7 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
327 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, DE-34123 Kassel -
Audi R8 Coupé 5.2 V10 540 CV rwd
€ 133 900,-- 26 581 km
- 01/2022
- 397 kW (540 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Poloautomatická
- Benzín
-
12,9 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
288 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, IT-20092 Cinisello Balsamo - Milano -
Audi R8 Coupe 4.2 FSI quattro Fahrwerk & 20" Alu typisi...
€ 54 900,-- 158 000 km
- 06/2008
- 309 kW (420 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, AT-8262 Ilz -
Audi R8 4.2 V8 *** QUATTRO / FACELIFT / CARBON PACK ***
€ 79 950,-- 79 739 km
- 07/2014
- 316 kW (430 hp)
- Ojeté vozidlo
- 2 majitelů vozidla
- Automatická
- Benzín
-
12,4 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
289 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, BE-8870 Izegem -
Audi R8 Coupe 4.2 V8 quattro,scarichi,carboceramici,assett
€ 69 800,-- 86 000 km
- 12/2009
- 309 kW (420 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Poloautomatická
- Benzín
-
13,6 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. - - (g/km)
Obchodník, IT-51100 Pistoia - PT -
Audi R8 V8 4.2 FSI COUPE MANUAL - COLLECTOR !
€ 69 900,-- 74 000 km
- 04/2007
- 309 kW (420 hp)
- Ojeté vozidlo
- 3 majitelů vozidla
- Man. převodovka
- Benzín
-
13,9 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
349 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, BE-1332 Genval -
Audi R8 5.2 FSI V10 Spyder S-Tronic Facelift quattro
€ 89 990,-- 87 000 km
- 12/2012
- 386 kW (525 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Automatická
- Benzín
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Obchodník, AT-7400 Oberwart -
Audi R8 GT *** 5.2 V10 / NR75 OF 333 / LAST GENERATION ***
€ 269 950,-Odpočitatelné DPH - 561 km
- 03/2023
- 456 kW (620 hp)
- Ojeté vozidlo
- 1 majitel vozidla
- Automatická
- Benzín
-
13,0 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
297 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, BE-8870 Izegem -
Audi R8 Coupé 5.2 V10 540 CV rwd
€ 129 000,-Odpočitatelné DPH - 37 633 km
- 10/2020
- 397 kW (540 hp)
- Ojeté vozidlo
- - (Majitelé)
- Poloautomatická
- Benzín
-
12,9 l/100 km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de. -
288 g/km (komb.)
Další informace k oficiální spotřebě paliva a k oficiálním specifickým emisím CO2 nových osobních vozů můžete najít v „Příručce ke spotřebě paliva, emisím CO2 a spotřebě proudu nových osobních vozů“, která je bezplatně k dispozici na všech prodejních místech a u Deutsche Automobil Treuhand GmbH na www.dat.de.
Obchodník, IT-20092 Cinisello Balsamo - Milano
Model, který se dá považovat za jeden z nejlepších sportovních vozů uplynulé dekády, byl uveden jako koncept nazvaný Lemans na frankfurtském autosalonu roku 2003. Koncept byl plodem několikaletých zkušeností při výrobě závodních speciálů pro závody jako 24 hodin Lemans. Zároveň se mělo jednat o první vyráběný supersport od značky Audi. A tak se i stalo. S minimálními změnami vzhledu spatřilo světlo světa Audi R8. Na první pohled se zdá velmi malé, ale není tomu tak. Vůz je sice dvoumístný, ale prostor v něm najde i člověk měřící 190 cm. Na rozdíl od většiny supersportů má výhodu v tom, že je z něj dobrý výhled, jenom zadní okno je poněkud malé. Auto je vyrobeno z karbonového vlákna, hliníku a magnézia, ale přesto váží o něco více než jeho konkurenti; díky dobrému rozložení váhy nicméně nemá problém se stabilitou. Karosérie se prakticky nezměnila. Toto auto nejde přehlédnout, není ničemu podobné a na první pohled zaujmou boční lišty za dveřmi vozu, které nasávají vzduch k chlazení motoru. Celá karosérie vypadá, jako by byla nakloněná dopředu, a působí tak velmi dynamicky.
Perfekcionismus a adrenalin
Co každý určitě ocení, je propracovanost vozu do posledního detailu. Pomineme-li možnost, že někomu se R8 prostě nelíbí, nemá prakticky žádný estetický nedostatek. Vše je dokonalé a na svém místě. R8 má i hezký interiér. Kožené čalounění společně s chromovanými doplňky vypadá naprosto skvěle. I když je R8 malým vozem, v interiéru si nebudete připadat stísněně, ve skutečnosti je velmi pohodlný. Menší bolístkou je výbava, protože prvky jako kožená sedadla nebo satelitní navigace jsou za příplatek. Jízdní vlastnosti R8 jsou takřka dokonalé. Vůz reaguje na sebemenší pohyb volantu a dává řidiči dobrou odezvu. Podvozek Magneticride není na rozdíl od aktivního podvozku tak pohodlný, ale je tak přesný, že se můžete rovnou sbalit a vyrazit na závodní trať. Pohon všech čtyř kol rozdává výkon přesně tam, kde je třeba, a na přední nápravu nedá více než jednu třetinu výkonu. Převodovka je až chirurgicky přesná, s každým pohnutím řadící páky uspokojivě cítíte, jak hladce zaklapla do drážky a auto během pár milisekund přeřadilo. Pokud chcete opravdu zkoušet jeho hranice, vyberte si šestistupňový manuál - na rozdíl od mdlé převodovky R-Tronic je rychlejší. Auto je naprosto pevné, neskutečně dobře drží v zatáčkách a není tak nepředvídatelné jako Porsche 911 nebo Lamborghini Gallardo, což ocení méně pokročilí řidiči. Ovšem to, že se snadno řídí, neznamená, že vám v žílách nezačne proudit adrenalin. Díky osmiválci 4.2 s přímým vstřikováním pocházejícím z Audi RS4 dosahuje rychlosti přes 300 km/h. Přesto je ale dost tichý, což může být někdy na škodu, nicméně při delších cestách to může být spíš výhoda a při koupi ojeté R8 se vyplatí hledat konkrétně tento motor.
Trefa do černého
Auto se brzy stalo velkým hitem, což dokazuje fakt, že první „er osmičky“ s osmiválcem byly rozprodány dřív, než se stihly všechny vyrobit. Audi tudíž začalo rozšiřovat sortiment. V roce 2009 přišlo s novým motorem, ještě monstróznějším desetiválcem o objemu 5,2 l a výkonu 525 koňských sil a maximální rychlostí přes 320 km/h. Po něm následovala verze Spyder, kabriolet s elektricky stahovatelnou střechou a výztuhami podvozku pro zpevnění vozu. Audi dokonce přišla s konceptem dieselového dvanáctiválce, tato myšlenka se ale neuchytila. Následovalo ještě pár verzí, jako například závodní LMS, která si vydobyla své jméno v závodech sportovních vozů, a několik vzácných limitovaných serií jako R8 GT nebo R8 V8 Limited Edition, dostupné jen v Británii. Modernizace přišla v roce 2012 a zahrnovala drobné změny na karosérii, rozšíření základní výbavy a vylepšení interiéru, jako třeba kožený potah na středovou konzoli. Audi R8 vydrželo celých 8 let, než bylo nahrazeno druhou generací. Vzhled vozu zdrsněl, vyměnila se spousta komponentů a vznikl ještě lepší supersport než jeho předchůdce.