Přeskočit na hlavní obsah
AutoScout24 je Vám nyní z důvodu údržby k dispozici jen v omezeném rozsahu. Týká se to některých funkcí, např. kontaktování prodejců, přihlášení nebo správy Vašich vozidel k prodeji.
audi-a7-l-01.jpg

Audi A7

Audi A7 v přehledu

Zde najdete obsáhlý přehled informací o automobilu Audi A7 včetně nejdůležitějších charakteristik, typu motoru, výbavy a dalších důležitých informací o tomto modelu. Přečtěte si více

Nové od:
Použité od:
*Nejnižší cena na stránce AutoScout24 za poslední měsíc

" Audi A7 Sportback má zvláštní postavení v modelové paletě prémiového výrobce automobilů se sídlem v Ingolstadtu. Stylově čisté čtyřdveřové kupé nebylo inspirováno starším modelem (což je u Audi nezvyklé) a vychází z automobilového konceptu prezentovaného v roce 2009 na Detroit Motor Show. V červenci 2010 bylo Audi A7 Sportback na Mnichovské Pinakotéce poprvé představeno veřejnosti. Federální úřad pro klasifikaci motorových vozidel jej zařadil do segmentu luxusních vozů. Vůz získal uznání oprávněně: toto prostorné kupé nabízí širokou paletu výkonných motorů , sofistikované karosérie se sportovním designem , a kromě toho bohatý interiér se spoustou hi-tech přístrojů, poskytujících komfort pro řidiče a velice luxusní vzhled. Přímými konkurenty tohoto vozu na trhu jsou Mercedes Benz CLS a BMW 6 Gran Coupe. Mezi jinými modely Audi může být A7 Sportback srovnáván s pouze sAudi A8.

Karosérie Audi A7 Sportback

Karosérie s délkou 4,97 metru, šířkou 1,91 m a výškou 1,42 m byla postaven na podvozku Audi-A6. Design je založen na koncepční studii s názvem Audi Sportback concept. Designéři Audi A7 vycházeli z poněkud neobvyklé linky Audi 100 Coupé S 1969. Mezi hlavní funkce Audi A7 patří harmonicky integrovaný zadní spoiler, který se od rychlosti 130 km / h automaticky vysune, a při rychlosti 80 km / h se km/h automaticky zasune a poskytuje potřebný přítlak při vyšších rychlostech. Průměrný koeficient aerodynamického odporu Audi A7 je 0,28. Od roku 2010 do roku 2014 byly standardní modely osazeny xenonovými světlomety a LED koncovými světly. V květnu 2014, tedy tři roky po prvním představení vozu na trhu, Audi svůj model A7 Sportback výrazně přepracovalo. Nejnápadnějšími změnami byly úzké světlomety na čelním panelu, nový přední nárazník a širší maska chladiče. V zadní části konstrukce podvozku se změnil zadní nárazník a vzhled zadních světel. Na zadních světlech jsou takzvané blikače a výfukové koncovky dostaly místo původního čtverce zaoblenější, kruhový tvar. Facelift přinesl nejen nový vzhled, ale hlavně paletu nových silnějších motorů.

Hlavní rysy Audi A7 Sportback

Poprvé Audi nabízí průhledový displej HUD (Head-Up Display), který promítá veškeré důležité informace na sklo čelního okna, navíc ale zobrazí také navigaci a rychlost. Standardní verze modelu je vybavena 6,5 -palcovým monitorem , který se aktivuje na přístrojové desce v okamžiku nastartování. Modul UMTS přenáší fotografie a informace z portálu Google Earth na monitor a kombinuje je s trasou navigace. Přístupový bod v kabině umožňuje cestujícím připojení různých mobilních přístrojů za jízdy. Velkou výhodou Audi A7 je luxusní, elegantní a neuvěřitelně kvalitní interiér. Velký vnitřní prostor (ve srovnání se standardním kupé) poskytuje dostatkem místa pro nohy a zavazadlový prostor s objemem 535 litrů a automatickými dveřmi.

Motory Audi A7 Sportback

Audi nabízí pro svůj model A7 Sportback širokou paletu benzínových a TDI motorů:

  • FSI 2,8 L (dodává se od 2014) vytáhne na silnici 150 kW (204 koní) a točivý moment 280 Nm. Plná rychlost - 235 km/h. Motor spotřebuje asi 8 litrů na 100 km.
  • Silný německý TFSI 3,0 l s výkonem 220kW (prodávaný v letech 2010 - 2012). Točivý moment 440 Nm zrychluje benzínový motor z 0 na 100 kilometrů v hodině za 5,6 vteřiny.

K dispozici jsou tyto vznětové motory:

  • TDI 3,0 l – s výkonem 150kW a točivým momentem 400 Nm (na trhu v letech 2010 - 2014). V praxi tento motor s předním náhonem vykazuje dobré výsledky, s plynule měnitelným převodem Multitronic a standardní spotřebou 5,3 litru nafty na 100 km může Audi A7 soutěžit s jeho čtyřválcovými konkurenty.
  • Jedním z nejvýkonnějších motorů je TDI 3,0 l s pohonem všech kol Quattro se sedmistupňovou převodovkou a dvojitou spojkou S-Tronic (dodává se od roku 2014). Vůz má výkon 180kW a točivý moment 500 Nm, z 0 dо 100 km/h zrychluje za 6,3 vteřiny a dosahuje maximální rychlosti 250 km/h. I přes vysoký výkon spotřebuje na 100 km pouhých šest litrů nafty.

"